22.05.2011

Post chwalipiętowy:)

Pochwalę się, a co;)

Powodem tej dłuższej ciszy na blogu i ograniczenia mojej skarapowej działalności było przygotowanie do zaliczenia Kursu projektowania i aranżacji wnętrz - uczyłam się do końcowego zaliczenia i robiłam ogromny projekt z rysunkami oraz planszę 100x70cm, w której oczywiście wykorzystałam nieco moich skrapowych materiałów:) Łatwo nie było, mnóstwo czasu, wyrzeczeń i przekleństw nad programem, który jest dość ograniczony, ale......

....dziś - TA DAM   - ZDAŁAM, ZALICZYŁAM, SKOŃCZYŁAM!!! Dumna jestem bardzo, że podołałam, że w terminie, że w zasadzie nie było uwag, a w dodatku zaliczyły tylko w sumie 4 osoby!

To część efektów mojej pracy - wizualizacja (oczywiście jakość taka, na jaką pozwolił program) - perspektywa i przekrój:



I fragment mojej planszy prezentacyjnej:


Dodam, że sama projektowałam meble w kuchni, oświetlenie i zabudowę w łazience.
Papierek już mam, wiedzy trochę też, mogę teraz zacząć zdobywać doświadczenie i we wnętrzach zacząć szaleć:)

8 komentarzy:

  1. Gratulacje!! To naprawdę ogromny sukces i z pewnością duża satysfakcja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! napewno to był duży wysiłek.zazdroszę. ja jestem przed obroną podyplomówki i później wreszcie wakacje:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny :* Agus - to trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :* Z pewnością mnóstwo pracy Cię to kosztowało, podziwiam. Ja się męczę ze zwyczajnym pisaniem magisterki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, gratulacje :) Wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Młoda Kobieta, Ola - dziękuję pięknie!

    Młoda kobieta - oj z magisterką się męczyłam parę lat już temu, więc rozumiem. Ale dasz radę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mapowska, Kinga - dziękuję również :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...