15.05.2011

LO scrap - na Dzień Matki nostalgicznie...

Bardzo dla mnie osobisty. Zaczęłam go dziś rano i skończyłam teraz... miał być to radosny skrap dla kogoś z rodziny, a wyszedł taki mój i nikomu go nie dam...  niedługo Dzień Matki, większość z Was robi kartki, szykuje prezenty, po prostu to radosne święto i nic w tym złego.

Dla mnie jednak nie jest radosne, bo mojej mamy już ponad rok nie ma ... i nie mam jak wysłać jej kartki. Ponieważ skrap taki wiosenny, przypomina mój ogród, który bardzo lubiła, tak jakoś mnie naszło, że będzie to skrap DLA NIEJ, że napiszę jej wiersz, którego nigdy nie napisałam, powiem słowa, których nie zdążyłam powiedzieć.

Jakość zdjęć pewnie średnia, bo robiona teraz późnym wieczorem, ale wrzucam.

PS. Przeglądając blogi zauważyłam, że skrap wpisuje się w wymagania wyzwania nr 26 na blogu Hopmartu, więc zgłaszam go tam - chcę pokazać Dzień Matki z nieco innej perspektywy.




W świetle dziennym:




14 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro, że zabrakło Ci tak ważnej osoby, jaką jest mama :* Scrap piękny, od razu widać, że wyraża masę emocji, sam w sobie jest taki...poetycki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo poruszył mnie Twój wpis, współczuję Ci. Wiersz jest cudowny- smutny, ale piękny... Scrap też- uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapewne nie jedna łzę uronilaś przygotowujac tą pracę... zapewne nie jedna łza popłynie z oczu tych, którzy bedą czytali Twój post, parę juz popłynęło z moich oczu a tak naprawde to z serca.. oczy sam nie płaczą. bardzo pieknie ujełaś swoje uczucie.. chciałbym moc przeczytać ten wiersz.. ale jest Twój dla Twojej Mamy. Dziekuję, ze podzieliłaś się z nami Twoimi uczyciami i tak jak piszesz, przedstawiłaś to święto z innego punktu, o którym równiez nie mozna zapominać. iwona - hopmart

    OdpowiedzUsuń
  4. A jednak udało mi sie przeczytac Twoj wiersz dla Mamy.. cóż mogę powiedziec...nie wiem co powiedziec...nie będę mówić nic... każdy czuje co chciałaś przekazać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrapka dziękuję :* Tak dla mnie ta praca wiązała się z łzami, ale to oczyszczające łzy, bo te emocje muszą gdzieś ujście znaleźć...
    Pozdrawiam i dziękuję za tyle ciepłych słów.

    PS. Jak klikniesz w zdjęcie, na powiększeniu spokojnie można wiersz przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała praca, ale nie dlatego, że jest piękna z wyglądu. na taką się patrzy sercem. pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna, naładowana emocjami, miłością przede wszystkim.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, ale na żywo jeszcze piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna praca, piękna kompozycja :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu HopmArtu

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam dziewczyny za wszystkie tak miłe słowa! Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny, chciałam tylko się troszkę pochwalić, że moja praca została wyróżniona w ww. wyzwaniu Hopmartu, tym większa dla mnie radość z wykonania jej i tego, że moje emocje zostały tak pięknie przez Was odebrane. Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca i piękny wiersz, emanuje miłością tak bardzo, że Twoja Mama na pewno ją poczuła. Gratuluję wyróżnienia, zasłużone jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wiersz. Na pewno Twoja Mama patrzy na Ciebie z Nieba i jest z Ciebie bardzo dumna! Trzymaj się dzielnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...