13.05.2011

LO scrapy -

- HURTOWO :)

Jak w końcu wywołałam zdjęcia i dorwałam się do tej formy skrapowania, to od razu powstały trzy LO-sy:)
Jestem kompletną nowicjuszką w LO (zrobiłam do tej pory tylko jeden scrap), więc proszę o wyrozumiałość:)

Pierwszy najbardziej pracochłonny scrap wróżkowy, w roli głównej z moją kochaną i śliczną siostrzenicą:)
Do tej pracy użyłam wiele mediów: mgiełki, tusze, aksamit w proszku (na skrzydełkach), dodatki tekturowe, z tworzywa, naklejki z wróżkami, napis z pięknych papierów , kwiatki Prima. Do tego pasmanteria, potuszowana wstążka Tima Holtza z kwiatami, sznurki, guziki wycięte dziurkaczem MS, uffff.... to chyba tyle:)


Kilka zbliżeń:




Drugi skrap - typowo majowy:) 
Tutaj dodatki to serwetka, napis papierowy, kwiatki primy znów z ćwiekiem ze sklep.skrap.com, trochę potuszowanej i pochlapanej pasmanterii, naklejek i mgiełek:


Zbliżenia:


I ostatni wykonany z pomocą i na zamówienie starszego synka - pomysły głównie jego były - szczególnie ten z wiszącym na sznurku astronautą:)
Dodatki tekturowe ze Skrapińca, papier już dawno zakupiony w Stryszkowym sklepie, a astronauta pokolorowany z wielką nieśmiałością moim nowym nabytkiem - kredkami i pędzelkiem Papermania z Kreatywnego Zakątka:


Z bliska:




Spodobała mi się bardzo ta forma, zdjęć trochę zostało, więc pewnie znów zamiast projekt robić, będę skrapy produkować:)

Pozdrawiam!










7 komentarzy:

  1. Prace cudowne, wcale nie wyglądają na wykonane przez nowicjuszkę:) W scrapie majowym po prostu się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boei, Kathinnna - dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne prace, skoro takie początki, to nie mogę się doczekać, co będzie dalej... Sama na razie kartkuję, a scrapy oswajam oglądając. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Twoje prace na powiększeniu oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alina., Iwa, Asia - dzięki wielkie! Wasze miłe słowa motywują bardzo do dalszej pracy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...