23.06.2015

Mr & Mr - mixed media layout video tutorial by Ayeeda for 13 arts

Hello:) Today it's my turn to show you the creative process of my simple and quick mixed media layout with 13 arts products. I have decided to use one of my older paper collections, I really like such comebacks sometimes:) Hope you'll enjoy my video and create something for you too. Here is my layout.

Witajcie:) Dzisiaj moja kolej, by pokazać Wam jak krok po kroku tworzę prosty mediowy layout z produktów 13 arts. Zdecydowałam użyć papierów ze starszych kolekcji, lubię czasem takie powroty;)  Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój kurs video i stworzycie również coś dla siebie.
Oto moja gotowa praca:

Mr & Mr



Video:



You can subscribe my youtube channel to see more of my videos.
Możecie użyć subskrypcji na moim kanale youtube, aby być na bieżąco i oglądać więcej moich kursów.



Supplies/Materiały:

Sponge/gąbka
Chipboard Color Basic

Pozdrawiam,
Regards,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...