6.04.2012

Wyzwanie #8 Kreatywny Zakątek

U większości z Was zapewne trwa przedświąteczna gorączka, ale gdy tylko złapiecie chwilę oddechu, zachęcam Was do wykonania pracy na moje kwietniowe wyzwanie #8 

Tym razem będzie to

WYZWANIE Z WIOSENNYM MOTYWEM I KOLOREM
Aby wziąć udział w wyzwaniu należy wykonać pracę z użyciem co najmniej dwóch, z niżej wymienionych wiosennych motywów:

1. Motyl 
2. Ptak 
3. Gałązka / liście 
4. Owad 
5. Kwiat 

Ponadto w pracy musi się znaleźć kolor żółty i/lub fioletowy.

Jako inspirację na to wyzwanie przygotowałam ramkę. 

Gotową ramkę drewnianą Artemio ozdobiłam dwustronnym papierem, stemplami, koronką, kwiatami, motylkami i wyciętymi z wykrojnika gałązkami oraz wykrojnikiem - płotkiem wyciętym na kształt pergoli.



Kropeczki ozdobne - perełki, wykonałam za pomocą Liquid Pearls Bisque:


 Czułki motylków zrobiłam wykorzystując drobniutkie pręciki do kwiatków, 
również dostępne w sklepie:


Zachęcam Was do wspólnej wiosennej zabawy, a po więcej inspiracji zapraszam na blog Kreatywnego Zakątka i blogi projektantek.

Pozdrawiam ciepło,



Materiały ze sklepu Kreatywny Zakątek użyte w tej pracy:

12 komentarzy:

  1. Śliczna ramka dla chłopczyka i właśnie przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Jeśli mi się uda zrealizować, to się pochwalę. Dzięki za inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna rameczka,korzystając z okazji życzę pogodnych świąt i wiosennego nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super inspiracje :)
    Zapraszam do mnie na candy: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2012/04/candy-z-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja rameczka zdobyła moje serce :)
    W sumie nie tylko moje, bo mój Wikuś powiedział, ze mam jemu taką zrobić. I co tu począć hehe. Jeśli wyrazisz zgodę, to podeprę się Twoją pracą i zmajstruję mu coś podobnego.
    Dziękuję za śliczną karteczkę. Poczta spisała się na medal, jak nigdy.
    Kochana Zdrowych,pogodnych Świat Wielkanocnych, pełnych wiary,nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne kolorki. takie radosne i świetliste. Cudnie wpasowałaś się w klimat nadchodzącej wiosny. Dawidek i rodzice będą z pewnością zachwyceni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda to połączenie kolorów, i w ogóle cała ramka. Ma tyle detali i tak idealnie skomponowanych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko! I zdjęcie prześliczne;)
    Kochana, życzę Ci wszystkiego co najlepsze na Święta, błogosławieństwa Bożego dla całej rodzinki:)
    Ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, wiosenna ramka, sama słodycz :)
    Raz jeszcze życzę zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Wielkanocnych, spędzonych w groni najbliższych :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe wyzwanie! Ramka super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...