26.04.2012

Blejtram z sentencją

Blejtram powstał z myślą o najnowszym wyzwaniu Pampucha na Scrapujących Polkach AA/MM #28. Miały się pojawić kwiaty, potraktowane co najmniej 2 mediami. U mnie stanowią element kompozycji, poza nimi wypatrzycie tam również kamienie, gałazki i koraliki (mam ostatnio fazę na małe koraliki - widać - prawda?) :)

Sentencję napisałam po angielsku, bo tak mi zawsze łatwiej ubrać w słowa, co chcę przekazać.

Do wykonania tej pracy użyłam: pasty modelujące, gel medium, mgiełki Tattered Angels (Graphite, Frost, Spring violet), farba pękająca distress caccle paint clear, brokaty w kleju, Perlen pen, puder do emossingu "White puffs".

Kwiaty potraktowane zostały embossingiem na gorąco, mgiełkami, perlen penem i brokatem w kleju.


I kilka  zbliżeń:







Pozdrawiam i dziękuję Wam za tyle niesamowitych komentarzy pod poprzednim postem:*
Muszę też podziękować Marcie za niezwykłą przesyłkę :*:*:*
oraz Habce za śliczny wymiankowy tag :)

16 komentarzy:

  1. Jejku, cudowne to jest! Faktura, kolory, materiały świetnie podkreślają słowa sentencji! Normalnie ukradłabym Ci ten blejtramik! :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! i te kolorki... super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Weny to Ty Kobieto masz po kokardę... ale skąd bierzesz czas na to wszystko! Przecież takie cuda nie powstają w 5 minut. Podziwiam nieustająco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle drobnych koralików... tj. szczególików do podziwiania :) Po prostu przecuuudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna faktura wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelaacyjnie i jak mądrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca! Ma klimat;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała praca, idealnie się z rzeką kojarzy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejne cudo wyszło spod Twoich czarodziejskich rąk :) Koraliki fantastycznie komponują się w Twoich pracach, więc niech faza trwa :) Aż się zarumieniłam, jak przeczytałam ostatnie zdanie :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obłędna faktura, cudne to!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blejtram , tyle w nim szczegółów i smaczków ! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...