24.04.2012

W końcu LO - o mnie...

Zebrałam się.... długo nie miałam chęci, ani pomysłu na kolejny scrap, ale postanowiłam się przełamać, tym bardziej, że w związku z wyzwaniem na blogu scrapuj.pl i paletą TCR#107 zaświtał pomysł.

Scrap jest o mnie, tak jak było w wytycznych wyzwania, tak się właśnie czuję, po wszystkich problemach ostatnich tygodni, miesięcy i lat. Raz jestem po tej jaśniejszej stronie, a czasem świat zewnętrzny, problemy, wpychają mnie w tę czarną dziurę... A na co dzień jestem gdzieś pośrodku.










EDIT: Użyte media: czarne gesso, czerwona farba, pasta modelująca, gel medium, perlen pen, białe gesso, farba pękająca, na literach tusze kredowe.

Scrap oczywiście zgłaszam na wyzwanie scrapuj.pl, leci również do The Color Room. 

31 komentarzy:

  1. Jasny gwint...........
    arcydzieło..................

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite są te Twoje scrapy! wciąż nie mogę się nadziwić, że w tym szaleństwie jest metoda :D Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowity! chciałabym zobaczyć go kiedyś na żywo. tyyyle detali...

    OdpowiedzUsuń
  4. Emocjami aż bije po oczach. Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to jest super! szczegóły świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykły! ileż to siedzi w Twojej głowie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz jak rozmarzona Królowa! Obiecaj że dasz mi go zobaczyć wkrótce!

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Dziękuję Wam bardzo! Okazja do "pomacania" będzie na pewno na II DLWC we Wrocławiu, a może i wcześniej się uda? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje LO kipi od emocji, niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. woooow I came over from TCR to properly see all the gorgeous details! This is a true piece of art! Absolutely stunning!

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW - cudo. Żałuję, że nie dam rady być na Twoich warsztatach. Może innym razem. Pozdrawiam i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. obłędna praca... nawet nie wiem co napisać bo mnie zatkało...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, słów brak, by opisać mój podziw!

    OdpowiedzUsuń
  14. P.S. Więcej na mailu - nie nadaje się do publikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowita praca , jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowity scrap, przepiękny, zachwycający! ile tam faktur i "różnych różności"! chętnie poczytałabym o odrobinę materiałoznastwie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja nie mogę...ale cudowny...Oniemiałam. Nie potrafię sobie nawet wyobrazić ile w sobie trzeba mieć talentu, głębi i wrażliwości, żeby tak kapitalnie przedstawiać uczucia...BOSKI

    OdpowiedzUsuń
  18. Czad! Ale "mocny", ale cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie!!!!! dzięki za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Magiczny!!! Twoja fotka równie bajeczna:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna praca, napatrzeć się nie mogę :) W rzeczywistości wygląda pewnie jeszcze ciekawiej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiedziałam!!!! Od początku wiedziałam [ja to mam nosa;)] i w związku z tym gratuluję mocooooo!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, rewelacja! Brak słów,aby opisać zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja znowu wpadłam tylko, żeby napisać, że ponownie zbieram szczękę z podłogi....

    OdpowiedzUsuń
  25. niesamowity jest, ile na nim się dzieje. Super

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiesz ja się na tym nie znam ... ale zabiorę skromny głos ... znam cię jako AIDA ... to co robisz jest inne ... ale mnie zaciekawiło ... I like it życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...