11.04.2012

Album jeszcze zimowy

Wyzwanie Ibiska na blogu Kwiatu Dolnośląskiego "Duża Forma - Radosne Chwile" w końcu sprowokowało mnie do dokończenia albumu, który jako wspólny projekt z dziećmi zaczęliśmy podczas wyjazdu na ferie. Chłopcy (synowie moi i starszy syn mojej przyjaciółki) zrobili kilka stron będąc jeszcze w Zakopanem, a ja dokończyłam pozostałe strony i podoklejałam zdjęcia. Całość to fajny, wesoły zbiór wspomnień i fotografii z wyjazdu.
















Zapraszam do wspólnej zabawy i życzę miłego dnia:)

16 komentarzy:

  1. Ależ fajny, puchaty!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny albumik! Wspaniała pamiątka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny album! Zachwycałam się nad każdą kartą :) Świetnie wyglądają obszarpane zdjęcia! Ja mam jakąś blokadę w takim targaniu i robieniu bałaganu w swoich pracach. Chyba najwyższy czas się przełamać :D
    Przesyłam pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACJA - świetny album taki grungowy... Będzie świetnym "wspomnienikiem" dla chłopaków za lat kilka....super że są w nim ich "ślady"

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle - praca fantastyczna praca :) Mi osobiście trudno jest skomponować album z kolorowych zdjęć, dużo łatwiej jeśli zdjęcia są czarno białe bądź w sepii. I świetny pomysł z "poszarpanymi" zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny. Cudna zima, kolory, zdjęcia i wszystkie szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest niesamowity! A odręczne dziecięce napisy dodają mu niesamowitego uroku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna pamiątka :) a wykonanie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  9. szalenie podoba mi się kolorystyka, album jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki to genialny pomysł wciągnięcie dzieciaków w tworzenie takiej, rodzinnej pamiątki. Super. Muszę to koniecznie wykorzystać kiedyś. A chłopaki widać zdolne...oj zdolne...
    i wiadomo po kim!
    Po mamusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny album i fantastycznie podarte fotki ! :-)) A przede wszystkim cudne dzieciaczki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny !!! i jaka energia z niego uderza :o) dziecięce podpisy na kartach - świetny pomysł, odgapię jeśli pozwalisz :o)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. No to ... ach i och.. i cudny i fantastyczny... i chciałabym dotknąć... zresztą, wszystko już wiesz... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny!fantastyczna pamiątka!cudniaste są te dziecięce zapiski:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...