30.08.2018

Be Free - layout with new 13 arts products

Hi, Today I have a new layout to show you. I created it with new Aqua Flora collection products. This collection can be used in nice flowery romantic projects, but I've chosen to scrap my son's photo, so I used this collection for masculine project. Adding many layers of paints, rusty bronze powder, stamps and stencils makes it very reach, very eye-catching textured background and matches my photo perfectly :) 

Cześć, dziś chciałabym pokazać Wam nowy layout wykonany na produktach z nowej kolekcji Aqua Flora. Ta kolekcja może być z powodzeniem użyta w romantycznych kwiatowych pracach, ale ja wybrałam zdjęcie mojego syna i wybrałam te produkty z kolekcji, które pasują do męskiego projektu. Poprzez dodawanie olejnych warstw farb, wzorów z masek, stempli oraz rdzawego proszku udało mi się uzyskać bogate, teksturowe tło, które świetnie pasuje do mojego zdjęcia.

BE FREE









I used:




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...