15.11.2012

Kartki ślubne


Witajcie, dziś nadeszła moja kolej na inspirację:) 
Trochę nietypową, bo ostatnio dominują u mnie layouty. Ale dziś dla odmiany chciałam pokazać Wam kartki ślubne.

Pierwsza na bazie papieru z arkusza "Znalezione na niebie". Główną ozdobę stanowi ramka z tektury oraz kompozycja z różyczek, gałązek oraz odbitych i wyciętych stempli "Pawie pióro". Całość uzupełnia biały gołąbek oraz trochę brokatu, tuszu, gesso i liquid pearls. 





Materiały ze sklepu 13 arts:

...
Druga kartka to przy okazji inspiracja do naszego wyzwania "Mroźne kolory", o którym chciałam Wam przypomnieć:) 

Ta karteczka to jak kadr ze starego filmu dzięki wyciętemu stemplowi. A wokół pióra, kwiaty i perły:)





Materiały ze sklepu 13 arts:

No ale, żeby nie było tak grzecznie, na koniec, jeszcze coś pochlapanego:) 
Małe formy też uwielbiam, pokażę więc dwa małe tagi, które już pofrunęły do nowych właścicieli.
Proste, a sprawiają tyle radości:)



Papiery i materiały oczywiście głównie z 13 arts:)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny i komentarze:*


15 komentarzy:

  1. wszystko piękne, pierwszą kartką jestem szczególnie zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace!!! Pierwsza kartka - cudo!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jak zwykle mnie zachwyca, ale tym razem najbardziej ta pierwsza karteczka :) Jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace...oczarowujesz moją dusze... piękne:)

    Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piersza kartka, moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klimatyczne kartki!! A tagi po prostu bardzo urocze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne :) nawet ślubne u Ciebie na mediowo

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace bardzo piękne ale moje są ukochane tagi...a Twoje tagi są mrrrrr i wrrrrr ;) wiem, bo dwa stoją tu obok mnie i zerkają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki są świetne, ale tagi to jest to, co uwielbiam! :D Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię jak pokazujesz sie z grzecznej strony i tej,hmm, pochlapanej:), wszystkie prace bardzo mi sie podobaja, mam nadzieje że uda mi sie kiedyś dorwać do tego pawiego piórka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutely beautiful and your tags are just stunning Ayeeda!!

    OdpowiedzUsuń
  12. OO, fantastyczne! Chcicałam wybrać faworyta, ale nie potrafię. Każda praca ma wyjątkowy smak!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...