5.07.2012

Tag w stylu vintage

Mimo, że prace w stylu vintage nie goszczą u mnie często, tym razem zachęcona przez Pasję Kati zapraszam do obejrzenia taga właśnie w takim stylu.

I don't make many works in vintage/retro style, but this time I made the vintage tag, encouraged by Pasja Kati

Tag zgłaszam na 2nd International Inkido Challenge :)





A teraz już zmieniam temat:)

Pamiętacie, że już jutro zaczynamy nasz 3-dniowy warsztatowy maraton we Wrocławiu? Odliczamy już dosłownie godziny do II Dolnośląskich Letnich Warsztatów Craftowych! Zapowiada się fantastyczna impreza! Ja już się nie mogę doczekać:) Póki co siedzę jak ten świstak i zawijam w papierki zestawy na warsztaty:):):)

Wszystkie bieżące informacje na temat imprezy znajdziecie TU. Przypominam też o wymianie i konkursie ATC oraz innych fantastycznych konkursach i pokazach. Zapraszam i do zobaczenia:)

Pozdrawiam baaardzo gorąco i dziękuję za odwiedziny, ja ostatnio strasznie Was zaniedbuję będąc w przedzlotowym szale...

8 komentarzy:

  1. Świetny :)
    achhh jak ja Tobie zazdraszczam tych warsztatów echhh

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, romantyczno-nostalgiczny. Super wyglądają te świecidełka u dołu - zupełnie jak wahadła w zegarze :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed chwilą znów sie pośliniłam z radości, kiedy zobaczyłam że dodałas nowy wpis ;) Bardzo ładnie ci wychodzi styl romantyczny. Podobają mi sie te fragmenty biżuteryjne. Musze kiedyś sama spróbować użyć podobnych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejejej...jakie cacuszko słodkie! Kocham tagi ale Twoje tagi to po prostu ubóstwiam! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny. Ten klimacik i dodatki. Takie połączenie mediowo vintageowe - bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny tag, tyle się na nim dzieje, że efekt końcowy jest zachwycający! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. P.S. Teraz dopatrzyłam się znajomych śmieci ;)
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oswoilas styl vintage na swoj wlasny sposob :) Bardzo ciekawa praca, taki vintage z Ayeedowym pazurkiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...