20.05.2012

Kartki i wymiankowe cuda:)

Czy ktoś umie dogonić czas? Ja ostatnio naprawdę nie wiem kiedy dzień umyka... W końcu udało mi zrobić zdjęcia kartek, które jeszcze powstały w szpitalu oraz cudeńka, które przyfrunęły do mnie w ramach wymiany tagowej:)

Pierwsza kartka na 40-te urodziny, męska:




Druga bardziej delikatna:




A to wspaniałe prace, które do mnie przyfrunęły:

Cudowne stemplowane ATC od Novinki:


Piękny folkowy Tag od Marty:

Przepiękne mixed-mediowe cudo od Carmen Alice

I zupełnie niespodziankowe tagi od Mag - dziękuję:*

Bardzo wam dziękuję dziewczyny za te wspaniałości :*

Przede mną tydzień warsztatów z dziećmi w szkole synka, mam nadzieję, że kiedyś skończę przygotowywanie tych ok. 140 zestawów :) Ale nic to, najważniejsze, że dzieciaki będą miały radochę, a mamy niepowtarzalne  prezenty:)

Pozdrawiam ciepło!

13 komentarzy:

  1. Świetne kartki :)
    Piękne tagi dostałaś :)
    Wymianka z Tobą to sama przyjemność :*

    OdpowiedzUsuń
  2. męska kartka prześwietna, delikatna urocza a wymianka owocna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, a kartka- arcydzieło:) Te kwiaty są obłędne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, ta męska na 40stkę podoba mi się baaaardzo :)
    U mnie również czas pędzi, jak szalony! Nie wiem, o co chodzi ...
    Powodzenia na warsztatach, wspaniałej zabawy życzę :)
    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace "zgarnęłaś" a ta Twoja męska kartka jest niezwykła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta męska kartka :) a wymianka bardzo owocna jak widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaa... ta pierwsza kartka jest rewelacyjna.. Mogę troszkę od Ciebie zgapić?

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękne, ta męska szczególnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda, cuda ! Rewelacyjne te karteczki! no i prezenty też :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się zwłaszcza ta pierwsza. Tagi cudne. Pozdrawiam i życzę cierpliwości na warsztatach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och alez mam dzis uczte!!! Tyle cudownych wpisów zrobilas i tyle pieknych prac pokazalas przez te ostatnie dni, że aż mi dech zapiera. Karteczki cudowne!!! Ta subtelniejsza. Bardz piękna. Zdradza Twoją wrażliwosć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta męska kartka jest fajna - zwłaszcza te kwiatki :) Kompozycja, kolorystyka - wszystko mi się podoba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...