1.02.2012

Kolejne warsztaty z pierwszaczkami :)

Wczoraj i dziś miałam kolejną okazję twórczego spotkania z siedmiolatkami. Wczoraj z klasą mojego synka, dziś z klasą Ib.  Tym razem robiliśmy nieco spóźnione pudełka ze zdjęciem na Dzień Babci i Dziadka (ferie nam trochę przeszkodziły;)).

Nie wyobrażacie sobie ile te dzieci mają wspaniałych pomysłów i jak pilnie robiły swoje prace. Niezwykłe też jest z jaką radością tworzą i ile okazują mi wyrazów sympatii. Jednym słowem są wspaniałe, a prace zrobiły wyjątkowo piękne - popatrzcie sami:)

Klasa 1a







Klasa 1b






Dziękuję Wam kochani - byliście wspaniali! :*

12 komentarzy:

  1. wow, rzeczywiście super sobie poradziły :) Ja dwukrotnie robiłam zajęcia z dzieciakami z klasy mojego syna - też pierwszaki i potwierdzam, ze entuzjazm, zaangażowanie i sympatia dzieci - bezcenne :)Nie myslałam tylko, ze z takim projektem dadzą sobie radę - a jednak się myliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamilciu, bazy in przygotowałam w domu, co się nawycinałam to moje:):):) A potem krok po kroku tłumaczyłam co i jak i oczywiście pomagałam:) Ale dzieci super sobie radziły - naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyobrażam sobie, ile sie narobiłaś baz - my robiliśmy zakładki metodą patchworkową - chyba z 2 godziny przycinałam kwadraciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać że warsztaty były bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać że dzieci bawiły się świetnie. Piękne prace zrobiły

    OdpowiedzUsuń
  6. Ayeeda widać po dzieciakach że są zachwycone!!! No ale im się nie dziwę ;) Mi kursy z tobą tez się bardzo podobają :) Masz to we krwi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie warsztaty to wspaniała sprawa, a te z dzieciakami są wyjątkowe! Buzie uśmiechnięte, prace przepiękne, więc wniosek jest jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że potrafisz pracować z maluchami. Zabawa musiała być świetna dla wszystkich. Zazdroszczę takiego doświadczenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. niezła gromadka. zazdroszczę tych warsztatow.

    OdpowiedzUsuń
  10. pudełka dzieciakom wyszły wspaniale, sama bym się pouczyła robić takie z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale zdolne dzieciaki! genialne...
    ja bym tak w życiu nie umiała!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieci miały pewnie przednią zabawę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...