17.01.2011

Biała Magia - MIXMEDIA#34

Na wyzwanie z portalu Polki Scrapują MIXMEDIA#34 przygotowałam kompozycję, która w poziomie tworzy "zimowe okno" z drzewami, śniegiem i zmarzniętymi kwiatami, może też stanowić  piękną okładkę do albumu ślubnego, pamiątki Chrztu Św. lub z I Komunii Św. Do wykonania tego zadania użyłam sztywnego papieru, na który nakleiłam białą organzę (z organzy wykonałam też dolną część kompozycji - przyczepiona jest ćwiekami, których nie widać). Do tego ozdoby pasmanteryjne, perełki naklejane, krople Glossy Accents, kryształki, sztuczny śnieg, całość usztywniłam lakierem przezroczystym do Decoupage.


Oto efekt:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...