19.02.2013

Wariacje na temat tagów:) - Variations about tags: )

Dorwałam się do nowego wykrojnika Sizzix ze sklepu scrapuj.pl:) Jak mnie wzięło, to powstało od razu 6 różnych projektów - 3 tagi i 3 kartki. Każda inna, no bo jak wariacje to wariacje:)

Do wykonania tagów użyłam tego wykrojnika oraz papierów 13 arts z obu kolekcji. Do tego trochę mediów, stempli i dodatków - większość materiałów znajdziecie z sklepie scrapuj.pl. Zachęcam tym bardziej, że trwa tam wyprzedaż:)
Pozostałe dodatki znajdziecie tutaj.

Kartka wielkanocna:
(jajka to środki z wykrojnikowego szyldu:)




Kartka bez okazji:)




Kartka ślubna



Tag Nr 1



Tag nr 2




Tag nr 3






Pozdrawiam Was serdecznie:)
Ayeeda


11 komentarzy:

  1. Co jeden to piękniejszy! :-) Super tagi i kartki tez rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy jeden przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Nie mogę oderwać oczu! Zawsze zachwycam się kolorystyką w twoich pracach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi hi hi , ja też właśnie dorwałam ten wykrojnik :)
    I też podoba mi się bardzo!
    Twoje prace są zachwycające, ale ponieważ ja jestem raczej taka "kartkowa" to na łamacza mego serca wskażę kartkę 2 - widzę w niej bezwzględnie twoją rękę ale i kompozycje kwiatowe które uwielbiam :)
    Pozdrawiam serdeczne !

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne pozdrawiam cipeluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tego wykrojnika, bo uwielbiam taki kształt! Ty stworzyłaś niebywałe kartki i tagi, piszczę z zachwytu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie masz fajne stemple :) Piękne tagi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Such a stunning collection of projects!

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety ile tego naprodukowałaś. Wszystko piękne. Nie wiedziałam co najpierw podziwiać. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jak dobrze, że Ty i ten wykrojnik się spotkaliście ;))) uczta, boska uczta dla kogoś takiego jak ja...co kocha tagi. Piękne. Ostatni cudowny! Wszystkie cudne...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...