21.02.2013

Most precious time - Swirlydoos Ultimate Designer Contest - THE FINAL!

Dziękuję za Wasze kciuki - pomogły:)  Jestem w finale konkursu Swirlydoos Ultimate Designer Contest:) Kompletnie się nie spodziewałam - serio - tyle fantastycznych prac, tyle zdolnych osób - jestem zaszczycona, że doszłam tak daleko:) A finałowe wyzwanie łatwe nie było - trzeba było użyć wielu warstw  zarówno papieru jak i mediów, wykonać dodatkowy element pracy z innej rundy (ja użyłam metalowej taśmy), zrobić pracę do mapki z wieloma zdjęciami. Wyszło na bogato:) A na zdjęciach ja:)
To ja poproszę Was jeszcze o kciuki - nagroda - marzenie:)


Thank You for your fingers crossed:) I am in the final round at Swirlydoos Ultimate Designer Contest:) 
I am so happy to get so far, as there are so many wonderful and talented people in the contest. The final challenge was not easy, and my work is quite rich:) 
I've started with white cardstock and some papers and lace. Then I added modeling paste using different masks, some mists, white and black gesso, glass beads, inks, stamps, disstressing. I added additional layers of papers, flowers,metal elements etc. And some cut-out photos of me when I was a child:) 
The additional technique I used was metal tape - I cut out some swirls ad leaves from a piece of embossed metal tape. The title is "Most precious time" and I added some great thoughts and wishes for myself as the journaling.


Details:





Aaa stronkę zaczęłam tak:)
And this is how it looked at the beginning:)



xoxoxo
Ayeeda 

18 komentarzy:

  1. Zaciskam do białości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite przeobrażenie :)
    Czy zabrzmi to dziwnie jak powiem, że się prawie w ogóle nie zmieniłaś?
    Świetne dzieło, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your page is simply amazing so much technique must take ages to complete..yay nearly at the end congrats so far...good luck for the next round.xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna praca! I te wszystkie detale - mrrr..... :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow...this looks amazing ! I have no clue how you went from that to "this" but the end result is stunning! Best of luck to you!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jestem pod OGROMNYM wrażeniem metamorfozy. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zdjęciach Ty? A ja myślałam, że to Twoi chłopcy! To już wiem, po kim oni mają takie cudne oczęta:) Wierzę, że wygrasz! Trzymam kciuki za Twoje sukcesy:) Praca cudowna- baśniowa, tajemnicza, pełna kunsztu i serca...

    OdpowiedzUsuń
  8. I like how you used so many photos on one layout, yet you also had plenty of room for many different painting techniques.

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg this is phenomenal!!! Speechless

    OdpowiedzUsuń
  10. totally amazing love it all :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i dalej trzymam kciuki :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje gratulacje !!! I powodzenia w finale :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany poszalałaś na maxa :) Fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. To na serio ty? a nie Mikołaj? :D świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aida Dear, I hope you win! Your work is such an inspiration. You deserve it! This peice is exceptional! WOW! I am always blown away!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, nadal 3mam kciuki i myślę, że szanse masz ogromne, bo praca jest fantastyczna! Aż chciałabym pomacać to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gorgeous layout! It was a pleasure seeing your work the last 6 weeks.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...