1.02.2013

Tag z metalową taśmą - Tag with metal tape

Uwielbiam poznawać nowe techniki. Dzięki udziałowi w konkursie Swirlydoos i nowemu kursowi Mirandy Edney poznałam zupełnie coś nowego i użyłam w swojej pracy metalowej taśmy. Tak, przynaję, nie wiedziałam nawet, że coś takiego kupuje się w każdym prawie sklepie budowlano-narzędziowym;) 

I just love to learn new techniques. Thank to Swirlydoos Ultimate Designer Contest and a tutorial by Miranda Edney I discovered something new and I used metal tape in my work. I didn't actually know something like that even existed and you can buy it in almost every hardware store:) 

Ponieważ jestem jeszcze poza domem, nie mogłam niestety użyć BigShota i folderów do embossingu, dzięki czemu efekty z taśmą byłyby zapewne lepsze. Mam jednak ze sobą moją torbę scrapową i trochę niezbędnych dodatków i mediów, więc nie było tak źle:) Musiałam jednak nieco pokombinować, zrobiłam  coś na kształt embossingu, "wyciskając" w folii wzory gumowymi stemplami, różnymi narzędziami, użyłam tekturowych kształtów, a zamiast farby - występują tu mgiełki.

I am still on my vacation trip, that's why I couldn't use my BigShot and embossing folders, I think the effect would be better with them:) But I've got my scrappy bag, some embellies and media with me, so it wasn't that bad:)  I just had to contrive a little, I kind of embossed my tape with rubber stamps, some chippies, used different tools to make textures in the tape. Then I added some mists and other media - instead of paint I used some mists.

Oto efekty mojego kombinowania:)
Here is the effect I have achieved:





Zachęcam i Was do wypróbowania tego materiału i zaprezentowanych technik - świetna zabawa i niezwykłe efekty:)

I encourage you to try this material and techniques  - great fun and fabulous effects:)


Pozdrawiam:*
Regards:*
Ayeeda



13 komentarzy:

  1. Jestem oczarowana całym mnóstwem detali, wspaniałą pracę stworzyłaś a BS tylko by przeszkadzał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt niesamowity! Tylko musiałabym pomacać ten tag, żeby wiedzieć gdzie ta taśma...Ale mam nadzieję, że będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite!!! Przepiękna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu zaparło mi dech z zachwytu!Uwielbiam zaglądać do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu zbieram szczękę z podłogi ;) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow Ayeeda! Lovin' all the beautiful texture!

    OdpowiedzUsuń
  7. O raju, bardzo fajna praca :) Tyle szczegółów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna praca!!!
    Te faktury... super :))
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...