3.01.2013

Kolorowe lata 80-te - Colorful 80's

Witam, od czasu do czasu udaje mi się znaleźć chwilę na jakieś wyzwanie, skusiłam się więc na jednorazowy chociaż występ w zabawie 12/12 na blogu art-piaskownica. Lata 80-te to były lata gdy byłam nastolatką, stąd ta muzyka i te klimaty sa mi znane i wspominam je fantastycznie;) 

Prace miały nawiązywać do kiczowatego stylu lat 80, stąd też cekiny, brokat i mocne kolory, no i oczywiście zabawa:)

Hi, sometimes I manage to find some time to enter a challenge, and this one at art-piaskownica about 80's was perfect to bring back old, good times. The project had to relate to 80's style, that's why I used a lot of glitter, sequins and colors - it was fun:)





Pozdrawiam Was ciepło :*:*:*
Best regards:*:*:*

6 komentarzy:

  1. Och ile sie tu dzieje! Widac , ze swietnie sie bawilas nad tym projektem . Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Dla mnie bomba :) I nie widzę tu ani grama kiczu ;) tylko świetną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna praca;) I zdjęcie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous! Love the mix of color!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaah, love your colorful Layouts!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...