22.01.2013

Mój dom - My home

Taki tytuł nosi kolejne wyzwanie z cyklu "Moje miejsca" na blogu scrapuj.pl:
Na mój dom, ten prawdziwy, wymarzony, przeze mnie zaprojektowany jeszcze przyjdzie mi chwilę poczekać. Jeszcze mnóstwo pracy nas czeka, by w nim zamieszkać, ale ja już się nim cieszę:) I tam będzie to MOJE prawdziwe miejsce.

Hi, 
"My places-my home" is the title of the next part of the Challenge at scrapuj.pl blog. My dream home, the real one, which I designed is still not ready, but I am thinking of it already as my home, truly MY place.

Scrap luźny, bałaganiarski (jak moja budowa;P) na papierze "Big Love"
I made this quick and messy LO on new paper "Big love":)






Papiery 13 arts już wkrótce na półkach Scrapuj.pl:)
A większość mediów, których użyłam znajdziecie tutaj.

Pozdrawiam,
Best regards,
Ayeeda

13 komentarzy:

  1. DOSKONALE oddałaś klimat budowy!!! oj, dobrze pamiętam ten etap... choć najtrudniejszy dopiero przed tobą - wykańczanie potrafi człowieka naprawdę wykończyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome work!!! Love your mixed media!

    OdpowiedzUsuń
  3. You work is amazing honey! WOW! I just love your artistic touches! What a masterpiece! Congrats on the home to be!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stunning Aida!!! Love all the details

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne. Marzenie, oprawione tak cudnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się takie kontrolowane szaleństwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój scrap jest zachwycający!...ach jak chciałabym tak umieć...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooh this is just wonderful Aida - love the artyness of it all!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic tak nie cieszy jak urzeczywistniające się marzenia... :) Scrap obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAHH!! I love love love your messy page, makes me smile from ear to ear!! it really is arty and reminds me a lot of pop art from the 1960's. Andy Warhol you know! and he was Polish too ha ha! xoxox

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twój bałaganiarski styl :D Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...