24.01.2013

"Happy together" & "Remember" - Swirlydoos contest


Udało mi się wygospodarować chwilę, postanowiłam więc dołączyć do konkursu Swirlydoos, a przy okazji udało mi się dorwać do nowej kolekcji;) 

Hi, I somehow managed to find some time and take part in Swirlyddos contest
I was extremly happy to use my new collection ;)

Dzisiejszy scrap miał być warstwowy i jest:) 
Papier: All is love 13 arts - "Bittersweet love"

This layout should have many layers, so it has:)
I made it using "Bittersweet love" from 13 arts papers:)






 



A poprzednio należało wykonać i ozdobić samemu dodatek, który potem miał się znaleźć na scrapie. Ja zrobiłam dwa tagi.
Last week we had to make our own embellishments and add them to the layout. I made two tags.







Pozdrawiam ciepło:)
Best regards:)
Ayeeda

16 komentarzy:

  1. Piękne te tagi, fantastycznie poszarpane warstwy - mistrzostwo po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Your work is so great!! I love this:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne prace!!!Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No to teraz już nie wiem gdzie się kończą papiery a zaczyna papranie... Kolejna kolekcja idealnie dopasowana do Twoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle jestem zachwycona! I oszołomiona :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne klimaty! Tagi niesamowicie klimatyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy scrap mistrzostwo świata! Stworzony z wyczuciem i uczuciem. Szkoda byłoby mi wrzucić takich pięknych tagów na scrapa... swoją drogą wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stunning collection of projects! Lovin' all the texture and layers!

    OdpowiedzUsuń
  9. My goodness Aida you've been BUSY!! how on earth do you find the time to create so much and everything looks just fabulous! your textures are out of this world darling! xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Scrapy są cudowne! Ten pierwszy powalił mnie na kolana. Uwielbiam twoją twórczość i szkoda,że ja tak nie potrafię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, piękne scrapy! PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  12. Loving all the gorgeous artsy textures in your projects!! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pierwszy scrap mnie powalił! Ile tam tekstur, ile detali, ile pomysłów na jednej pracy. Cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...