7.05.2011

Najlepsze życzenia i info dot. candy

Dziś w USA obchodzony jest National Scrapbooking Day.
Myślę, że możemy się podpiąć pod to święto i w Polsce, a z tej okazji chcę złożyć wszystkim skrapomaniaczkom (i skrapomaniakom też oczywiście) najlepsze życzenia z okazji naszego wspólnego święta!
Chciałam też serdecznie podziękować wszystkim za tak liczny udział w moim candy (zapisy trwają jeszcze do północy) i poinformować, że wyniki ogłoszę najwcześniej jutro wieczorem, gdyż rano mam zajęcia (kurs projektowania). Ale za to zdradzę, że ponieważ jest ponad setka wpisów, na pewno będzie więcej niż jedna nagroda, ale o szczegółach poinformuję przy ogłoszeniu wyników candy. Proszę Was o cierpliwość:)
         

6 komentarzy:

  1. Droga Aido, serdecznie dziękuję za życzenia i jednocześnie pragnę poinformować, że nie musisz się podpinać pod święto obchodzone w USA, bo w Polsce obchodzimy je od dwóch lat dzięki ILS :) Święto to obchodzone jest również we Francji, Niemczech, Anglii, Hiszpanii i wielu, wielu innych krajach, bo (inter)National Scrapbooking Day to święto międzynarodowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, Nulka (dla niewtajemniczonych właścicielka ILS) znalazła czas na odwiedziny mojego bloga i pouczanie mnie, a na wysłanie pieniędzy nadal nie.... Nie wiedziałam, że jestem Ci tak droga - na razie to drogo mnie kosztowały zakupy w Twoim sklepie....
    Poza tym na blogu nie operuję moim prawdziwym imieniem tylko nickiem, a to co robisz to nic innego jak naruszenie zapisów ustawy o ochronie danych osobowych, bo imię znasz tylko i wyłącznie z moich danych przesłanych do sklepu. Jest to kolejny skandal.
    Nulka - oddaj kasę i rozstańmy się raz na zawsze, na mojego bloga więcej wpadać też nie musisz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy naruszyłam ustawę, bo zapisałam fonetycznie Twój nick :)))))))))))

    a, że pieniądze nie dotarły? nie wiem zapytaj w banku może... i nie zapomnij koniecznie napisać o tym na forum ze 4 razy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w banku nie muszę pytać, wystarczy, ze się zaloguję, sprawdzałam - pieniędzy nie ma, a Ty sobie pogrywasz. Ale to wszystko do czasu.

    Zapis fonetyczny mówisz.... to chyba czytać też nie umiesz... ustawę naruszyłaś, a jako właściciel sklepu masz obowiązek jej przestrzegać.

    A na forum oczywiście, że napiszę, żebyś więcej nie oszukiwała ludzi, traktując ich potem jeszcze w tak bezczelny sposób. Jeśli do jutra nie wpłyną pieniądze we wtorek nieodwołalnie zgłaszam sprawę do organów ścigania, nie będę się więcej prosić o własne pieniądze!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja na Twoim miejscu już dziś bym poszła i to bez ostrzeżenia. Bezczelne babsko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasa dziś wpłynęła.
    A ja już wczoraj wieczorem przygowałam wszystkie dokumenty na Policję i miałam dziś iść - serio.

    Zakupów tam więcej na pewno nie zrobię i nikomu tego sklepu nie polecę. Tyle zyskała właścicielka swoim aroganckim zachowaniem....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...