6.05.2011

Kartka ślubna

Długo mi jakoś zajęło robienie tej kartki, ciągle brakowało mi koncepcji.
Ale w końcu zaczęła nabierać kształtów i wczoraj w końcu skończyłam:)

Materiały i techniki: kwiaty ręcznie robione (wycięte wykrojnikiem Marianne Design ze Stryszku, potem wytłoczone folderem do embossingu i potuszowane),  Motylek to stempel, potraktowany bezbarwnym pudrem na gorąco, ramka również z wykrojnika MD, napis i zawijaski "skrapińcowe", do tego wstążeczki i piękne ćwieki ze sklepu sklep.scrap.com.pl







A na koniec kartka zamieszkała w takim oto pudełku:

11 komentarzy:

  1. Piękna kartka, bardzo elegancka, z mnóstwem dopracowanych szczegółów, a na dodatek - w pięknym pudełku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, cudowne klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartelucha, nic tylko podziwiać!;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita kartka! Robi wrażenie ciężkiej, "mocarnej", ale jakże elegancka! Taka dystyngowana, wyróżniająca się ... i do tego jaka misterna praca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję:) bardzo, bardzo mi miło czytać Wasze komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory ..Napis Anna i Piotr -imiona moich dzieci...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba kolorystyka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...