11.05.2011

Kartka i pudełko z okazji narodzin dziewczynki

Miało  nie być różowo - to nie jest:)
Chciałam coś w kolorze tulipanów i nadarzyła się okazja:)

Zadanie miałam ułatwione, bo w poniedziałek dotarła przesyłka z wygranego Candy w CRAFTHOUSE z pięknymi papierami - jeszcze raz dziękuję!!! Ile tam cudeniek było!!!

A zatem powstała kartka z maleńkimi bucikami, a do tego pudełeczko na np. skarpetki:)
Oczywiście wszystko robione własnoręcznie, kwiatki, pudełka, buciki.
To były moje pierwsze buciki - szablon znalazłam w internecie:)












11 komentarzy:

  1. aż się dziecko chce mieć

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, a buciki - bomba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem!! CUDO!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciki rewelacyjne! Chociaż pewnie takich nie zrobię nigdy, bo pudełeczka nie są moją mocną stroną, a tu bez tego ani rusz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne.
    i wow jaki inny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :)
    I te buciki świetne !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne te buciki, pięknie wkomponowane!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ... te papucie powaliły mnie na kolana !!!
    wszystko dopieszczone do perfekcji - aż milusio popatrzeć i oczka nacieszyć !
    Cudeńka tworzysz !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...