14.08.2017

Believe

Hello 13 arts friend, I am popping in today to show you my layout "Believe" created with brand new "Strength in Numbers" collection by Fiona Paltridge. I just loooooove this collection. As you may know Fiona is from Australia and somehow I feel this Aussie spirit in this collection. That is why I have chosen my photo made in  Australia  this April and even used eucalyptus tree rind to make more real :) I have chosen "Believe" title as I was dreaming about coming back to Australia for sooooo many years, so yes - believe - anything is possible :) 

Witajcie kochani, dzisiaj chciałabym pokazać Wam mój layout z najnowszej kolekcji Fiony 'Strength in Numbers'. Uwielbiam tę kolekcję za jej oryginalność i piękne kolory. Jak wiecie Fiona i pochodzi z Australii i nie wiem dlaczego, ale czuję w tej kolekcji nieco Australijskiego ducha. Dlatego też wybrałam zdjęcie zrobione właśnie tam, użyłam nawet kory eukaliptusa, aby było bardziej prawdziwie:) A tytuł "Believe" wybrałam tez nieprzypadkowo, marzyłam o powrocie do Australii przez wiele lat, więc tak - uwierzcie - wszystko jest możliwe;) 

BELIEVE






13 arts products I have used:

Stencils: Feathers and XOXO



2 komentarze:

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...