3.10.2015

Altered pumpkin - with October KOM from Flying Unicorn

Hello everyone, I hope you are having great weekend. Today I am off to classes, but I want to share with you my altered pumpkin created with Flying Unicorn KOM. 
First I put a layer of 13 arts white gesso, made some texture with 13 arts gel medium, then added crackle medium included in the kit.  Next day I just added some colors with paints and mists and beautiful flowers and embellishments form the kit. And I've got perfect blue pumpkin for my living room :D 

Witajcie kochani, mam nadzieję, że weekend mija Wam bardzo miło. Ja dziś prowadzę warsztaty w Poznaniu, ale chciałabym podzielić się z Wami moją alterowaną dynią, która była częścią październikowego kitu Flying Unicorn. Po kolei użyłam,13 arts: gesso, gel medium, następnie preparatu do spękań, który znajdziecie w kicie, a na następny dzień dodałam kolory za pomocą farb i mgiełek oraz kwiatów i dodatków.  Tym sposobem mam pasującą do mojego salonu niebieską dynię - idealna ozdoba na tę porę roku:)








More about the kit you can find here:

http://www.flyingunicornstore.com






Hurry up and grab your kit

xoxo


Ayeeda

5 komentarzy:

  1. Stunnig! The pumpkin is incredible!

    OdpowiedzUsuń
  2. AWEEEEEEEEESOOOOOOOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska dynia :) Zastanawiałam się czy prawdziwa i już znam odpowiedź.
    Warsztaty pierwsza klasa :) Dziękuję jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...