12.10.2012

Sweet digi page - Słodki digi scrap TCR#132

Moje pierwsze digi:) Tak zrobiłam to! :) Pracę stworzyłam do najnowszej palety TCR #132, używając programu PSP, kilku darmowych pędzli i zdjęć mojego synka. To była świetna zabawa i wiecie co - niespodzianka - moje palce były czyste, nie jak zawsze pofarbowane:)

I did it! :) This is my first ever digi made for TCR#132 palette. I made it using PSP, some free brushes and photos of my younger son:) It was fun making it and what a surprise - my fingers were clean, not inky as always :)


A oto nowa paleta:
And here is the palette:


Dołączcie do nas na The Color Room:)
Come and join us at The Color Room.

At the end I've got a note for all my english speaking friends - just want to remind you that The Color Room Store is Australian Distributor for Shimmerz Paints, have a look at their great products:

Best regards:*
Pozdrawiam ciepło:*

9 komentarzy:

  1. Świetne digi :) jak na pierwszą próbę rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładnie!!! Tak na czysto!

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie za te czyste palce tak mocno kocham digi:D Praca cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem, digi - rewelacja, nie wspomnę o innych pracach w poprzednich postach które też robią niesamowite wrażenie np notes,tagi czy szkatułka -wszystko piękne !
    Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!Gdybyś nie napisała, że to digi to dałabym się nabrać, że to Twój "tradycyjny" scrap:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm ... Jak dla mnie bomba! Nie powiedziałabym, że to Twój debiut, bo praca jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Synuś do mamusi podobny :)Ja nie mam pojęcia co to digi bom początkująca ale aż w szoku jestem ileż to można jeszcze odkryć. Bardzo mi się podobają kolorki, super !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...