8.07.2012

Po II DLWC - After 2nd Summer Classes in Wroclaw

Jestem ciągle pełna emocji po II Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych. zdjęć swoich nie mam wiele, część zdjęć dzięki uprzejmości i zdolnościom Kartkomanii:) Oj na pewno ten post jest tylko pierwszym z serii postów "po-warsztatowych". Było wspaniale, atmosfera, ludzie - niesamowici!!!! Dziękuję wszystkim, szczególnie Krulikowi i pozostałym wspaniałym dziewczynom z Kwiatu Dolnośląskiego, które współorganizowały tę imprezę oraz uczestniczkom moich warsztatów.

I am full of emotions after 3 days of 2nd Summer Classes in Wroclaw. It was fabulous, the atmosphere, the people - amazing!!! Thank You all!

Warsztaty LO:
LO classes:









Warsztaty alterowanie:
Altered Mirror Classes:





















I na koniec z moimi fantastycznymi koleżankami - Bellaideą i Brises:):):)
And with my dear friends - Bellaidea and Brises:):):)





Pozostałe zdjęcia m.in. z warsztatu kartkowego, konkursu ATC i inne atrakcje już jutro:)




:):):)

A papiery ze wszystkich moich warsztatów pochodzą od sponsora Studio 75- kolekcja Summer&Latte:)
Studio75- bannerek do pobrania

14 komentarzy:

  1. Gratuluję!! Świetny pomysł na warsztaty, niezwykłe prace. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś do Ciebie zawitać i chociaż z lekka zasmakować Twojej techniki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja też jestem przeszczęśliwa,że tam byłam, brałam udział w warsztatach i dziękuję pięknie za wspaniały czas. Naprawdę cudnie jest poznać tak ciepłą i inspirującą osobę i pomacać prace, obejrzeć je z bliska, no i jeszcze móc w domu się nacieszyć. Do następnego razu! Jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fotorelacja! Szkoda,że mnie tyle ominęło...może następnym razem się uda:)Majka przeżywa cały czas Twoje mixed mediowe pokazy i swoje tagi:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale atmosfera! Zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też patrzę na te zdjęcia z nutką zazdrości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne warsztaty i piękne prace na nich powstały. Kochana musimy takie zoorganizować na podkarpaciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna fotorelacja, szkoda, że ominęło mnie kolejne craftowe wydarzenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wspaniałe spotkanie,relax i inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne prace, fajne zdjęcia i żałuję że mnie tam nie było

    OdpowiedzUsuń
  10. Podpisuję się pod słowami poprzedniczek.
    Z nutką żalu i zazdrości oglądam fotorelację, a prace uczestniczek warsztatów są wspaniałe!
    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja byłam i piękne lustereczko zrobiłam. Pozdrawiam, Agnieszkas

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne jest to Twoje ostatnie zdjęcie! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne prace! Zresztą co się dziwić... jaka nauczycielka, takie efekty warsztatów!
    Serdecznie gratulujemy i... zazdrościmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie było poznać:)
    Mam nadzieję, że w następnym roku wezmę udział w Twoich warsztatach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...