13.07.2012

Adore - The Color Room Palette #119

Tym razem zapraszam Was do wykonania pracy według bardzo delikatnej palety TCR #119. Kolory pochodzą z naszej polskiej pięknej kolekcji "One moment in time" The Scrap Cake. Ja wykonałam LO z bardzo cennym zdjęciem mojej mamy, z czasów gdy była młoda i bardzo piękna. Chciałam osiągnąć efekt, styl buduaru, dlatego znalazły się tam: biżuteria, parawan, manekin, klatka dla ptaków i kwiaty.

This time I invite You to make your project in very gentle TCR palette #119. The colours of this palette come from The Srap Cake's beautiful collection "One moment in Time". I made this layout using my mother's precious photo when she was young and so beautiful. I tried to make it in a boudoir's style, so you can find there some jewellery, a screen, a mannequin, a bird cage and some flowers.








A oto paleta:
Palette #119 {Sun Room} The Scrap Cake

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Sending best regards:)
Ayeeda
______________________________________________________________________

Na koniec kilka ogłoszeń:) 

Wybywam dziś na dwa tygodnie na urlop z rodzinką, mogę więc mieć utrudniony dostęp do Internetu. Wybaczcie jeśli publikacja komentarzy będzie opóźniona. 

I na koniec pożegnanie. Jak to w życiu bywa, jedno się kończy, drugie się zaczyna. Po prawie rocznej przygodzie żegnam się z DT Kreatywnego Zakątka. Chciałabym bardzo podziękować szefostwu KZ za daną mi szansę i zdobyte doświadczenie, ale podziękowania należą się również rewelacyjnym dziewczynom z DT - Kasiu, Elu, Aniu i Agato - jesteście nie tylko bardzo zdolne, ale i niezwykle mądre i otwarte, to był zaszczyt być z Wami w zespole:*:*:* 




16 komentarzy:

  1. :D Myślałam, że to Ty :D Fantastyczna oprawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach... te Twoje emocjonalne scrapy... świetne zdjęcie, przecudnie oprawione...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewinność w buduarze:-)), piękne LO! Życzę udanych, pogodnych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca! Swietne zdjęcie! Paleta natomiast wyjątkowo zachęcajaca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle klimatyczna praca, delikatna, kobieca, a zarazem tajemnicza:) Ja ją tak odebrałam i podziwiam szczerze twoje umiejętności. Pooglądałam relacje z warsztatów, które prowadziłaś i ... dlaczego to tak daleko, ja też bym chciała, a może by tak kiedyś Kraków;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna praca! a te kolorki do schrupania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny scrap, cudne dodatki- świetna oprawa tego pięknego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko, jakie to cudne...Jak ja Cie uwielbiam w tych delikatnych i kobiecych klimatach. Zdjecie mamy przepiekne. Tez mam kilka z okresu gdy mama byla mlodziutenka i kocham je oglądać. Te fryzurki, proste sukieneczki mini, kozaczki i cudnie zgeabne nogi...czad.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny klimat i kolorystyka. Bardzo jestes podobna do mamy.
    Życze udanych wakacji, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca :) Udanego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny scrap!
    Życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przejrzałam bloga od deski do deski:) świetne prace, niezwykłe i bardzo inspirujące:)
    Życzę udanego wypoczynku, pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś pięknego!!! Napatrzeć się nie mogę na te wszystkie detale. Aż dech zapiera mi w piersi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny scrap! Piękny klimat wprowadziłaś, wzruszająca fotografia ...
    Pozdrawiam serdecznie i udanego wypoczynku życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny scrap! Pięknie użyłaś tych wszystkich kobiecych akcencików :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...