9.05.2012

Ślub w stylu retro - Retro wedding

Coraz częściej spotykamy się z organizowaniem ślubów i wesel w danym stylu. Tym razem miałam przyjemność wykonać pudełko exploding box oraz kartkę w pudełku na ślub w stylu lat 20-30 tych:)

Weddings are often made in specific styles. This time I had a pleasure to create exploding box and card in a box for the wedding in 20's 30's style. 

Mam nadzieję, że udało mi się oddać klimat tamtych lat:)
I hope, I've managed to give these cards a specific climate of those years.

Najpierw kartka w pudełku. 
First -  card in a box. 






Exploding - box:







Pozdrawiam serdecznie!

PS> Tagi wyfruną do Was jutro:)

16 komentarzy:

  1. box skradł moje serce, kartka śliczna i bbb elegancko zapakowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak mi słów... komplet przepiękny, cudnie "pomediowany" bukiecik w pudełeczku chwycił mnie za serce

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle wczułaś się w klimat! Swoją drogą, chciałabym się znaleźć na stylizowanym na lata 20/30 weselu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne jak na lata 20ste, 30ste!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający zestaw :) bardzo klimatyczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny komplet! Stworzyłaś wspaniały klimat;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw! Szczególnie exploding-box mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jak cudnie, klimatycznie i romantyczne. Uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne...jakie cudnie klimatyczne. Wszystko ze soba współgra idealnie, dodatki, kolorystyka, kompozycja...super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim skromnym zdaniem, w pełni oddałaś klimat tamtych lat! Wszystko idealnie ze sobą współgra, rewelacja! Kartka jest przepiękna, jednak pudełeczko skradło moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny zestaw. Pudełko jest niezwykle klimatyczne i świetnie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo klimatyczne:)świetnie wyszło:)niesamowite jest to pudełko na kartkę!Aido te ażurki to wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham Dwudziestolecie, pięknie udało Ci się stworzyć klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło cudnie ! kartka i pudełko - śliczności !!

    OdpowiedzUsuń
  15. coś ślicznego, bardzo lubię te klimaty niby stare a nowe:) naprawdę ślicznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...