1.05.2012

Na 18-tkę

Pewnie zauważycie pewne zmiany u mnie na blogu, no cóż powoli staję się trochę pół na pół - polsko -angielska ;) Postanowiłam nieco odświeżyć i umiędzynarodowić (yyy można tak powiedzieć?) mój blog, ponieważ od czasu do czasu moje prace pojawiają się na zagranicznych blogach i co mnie bardzo cieszy coraz częściej zaglądają do mnie zagraniczni goście (zaskoczyły mnie statystyki). Pewnie trudno im jednak czytać po polsku, coraz częściej więc będę dopisywać co nieco w innym języku:)

Mam dziś do pokazania komplet urodzinowy na 18-te urodziny, dla dziewczyny lubiącej ciemne, mroczne kolory i nietypową biżuterię. Miałam mało czasu na przygotowanie, ograniczoną ilość materiałów pod ręką, tak więc wykorzystując 1 arkusz papieru oraz zawieszki-zegary powstała torebka, kartka, kolczyki i wisiorek.

Today I want to show you a 18th birthday set - for a girl who likes dark colours and unusual jewellery. I didn't have much time and not too much materials at home, so I made a card and a gift bag using one sheet of paper. I also made earings and a pendant using clock charms. 









Na koniec z dumą chwalę się wyróżnieniem mojego LO do palety #107 w The Color Room:) Dziękuję!
At the end, I proudly announce, that my layout TCR#107 has been featured at The Color Room:) Thank You !
Praca została również wyróżniona w wyzwaniu Scrapuj.pl - DZIĘKUJĘ!!!! 




8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia!!! W pełni zasłużone. Ten scrap jest wyjątkowo piękny. A karteczka na pewno trafi w gust szacownej jubilatki ;)
    Całość super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały urodzinowy komplet!
    Gratuluję wyróżnienia - należało się :)
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję raz jeszcze! Zasłużone wyróżnienie! Prezent też ciekawy, spodobała mi się kolorystyka!Ach, jeszcze jedno, cały wieczór czekam na Ciebie, miałyśmy razem scrapować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworzyłaś prześliczny komplet urodzinowy, fajnie byłoby być na miejscu obdarowanej ;o) Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone!!! Śliczności jak zwykle pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet, bardzo oryginalny;)
    Gratulacje, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny komplet i gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...