6.02.2012

W trybie miłości


Na blogu Kreatywnego Zakątka przynoszę Wam dziś skrzydlatą kartkę Walentynkową wraz z szablonem do odrysowania:)

Uwielbiam używać w swoich pracach motywu skrzydeł i trybików, jak więc tylko pojawił się TEN wykrojnik, nie  mogłam przejść obojętnie:) Udało mi się nawet wyciąć trybiki w beermacie, dzięki temu są nieco grubsze i wyglądają jak kupione chipboardy. Serce i skrzydła wycięłam w tekturce używając wykrojnika Sizzix Bigz. Całość oczywiście potraktowana została różnymi mgiełkami, tuszami i preparatami m.im craccle accents.

Zatem oto moja skrzydlato-trybikowa propozycja Walentynkowa:

Kilka detali:




Szablon bazy-skrzydła do pobrania:


Możecie go wyciąć i odrysować na jednolitym bądź wzorzystym papierze i dowolnie ozdobić:)

Moja baza jest odrysowana od szablonu i wycięta dwa razy - obie części skleiłam za pomocą taśmy dwustronnej. Można to zrobić jak ja - sklejając dwa duże skrzydła zaginając wycięte kształty wzdłuż zagiętych boków (linia przerywana). Można też tak zmniejszyć szablon przed wydrukiem, by dwa skrzydła mieściły się na formacie papieru 30x30, zgiąć papier na pół i wyciąć od razu złożoną skrzydlatą bazę. 


Pozdrawiam serdecznie,


Materiały ze sklepu Kreatywny Zakątek użyte w tej pracy:
przetarty za pomocą: Paper Scuffers
Wykrojnik Heart Wings Sizzix Bigz
Brokat w kleju (rozprowadzony pędzelkiem)
rozsypane pudry do embossingu 


23 komentarze:

  1. trzeba przyznać, że kształt kartki bardzo ciekawy. serce z efektem crackle też bardzo ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka, nietypowa, porywająca...

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię, jak jest skrzydlato.. i miłośnie.. i fikuśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mi sie podoba uzycie medii. Ja tak nie umiem.... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny :*

    Kamarku, media nie są takie takie straszne:) Można dojść do wprawy eksperymentując z nimi, albo zapraszam na warsztaty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne! Niejeden anioł chciałby takie! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. A zdradzisz skąd taka duża zębatka?
    Bardzo mi się podoba szablon i Toja praca jak zwykle zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki! Natchniona - pisałam w poście skąd taka zębatka:) Kliknij w link dotyczący wykrojnika SPellbinders:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna jest! Bardzo oryginalna, dzięki szablonowi mam ochotę zrobić coś takiego :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuuudowna! Bardzo oryginalna. I te kolory...;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uskrzydlona, jak na miłosną przystało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hm...no muszę powiedzieć, że to jedna z najpiękniejszych Twoich prac ostatnio...albo i najpiękniejsza. Bardzo mi się podoba. Próbowałam określić dlaczego...zdecydowanie kolorystyka dodaje jej czegoś niezwykle wyjątkowego ale te delikatnie rozmyte ksztalty nadały jej takiej szlachetnej delikatności. Cudna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobrałam szablon i jutro go wykorzystam. Dzięki jesteś niesamowitą inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem zachwycona tym co wychodzi spod Twych rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace:)
    Sokoro do pobrania to pobieram i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...