15.02.2012

Komplet na urodziny

Na ostatnim spotkaniu Kwiatu Dolnośląskiego robiłyśmy torciki według szablonu przygotowanego przez Czarownicę

Ponieważ papier Primy z którego wykonałam swój kawałek tortu, był wyjątkowo piękny, wykorzystałam resztę z arkusza 30x30 do stworzenia kartki. I tak oto powstał całkiem przyjemny komplet dla mojej szwagierki na 40-te urodziny:) 




Do tego dokupiłam pasujące pistacjowe delicje oraz sweter i pasek w pasującym kolorze:)



Pozdrawiam i dziękuję za tyle ciepłych słów po poprzednim postem:*

PS. Dziś dostałam odpowiedź, że sprawa Pana z poczty została przekazana do wyjaśnienia do odpowiedniej jednostki terytorialnej. Ciekawa jestem czy coś rzeczywiście z tym zrobią...

15 komentarzy:

  1. Podziwiając mało kaloryczny ale uroczy torcik zapraszam na swoje a raczej blogowe urodziny pod koniec lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba było pasujący sweterek i pasek też pokazać :) komplecik super, a pistacje uwielbiam, więc jeszcze w dodatku apetyczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koronkowa robota. Piękny komplet, misterny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo przyjemny komplecik, pomysł świetny, motyle cudne - bardzo mi się podoba :) pozdrawiam Efka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł:)I do tego w ulubionym kolorze;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet :))i dopiero teraz zwróciłam uwagę na to, jaki piękny jest ten papier. Pozdrawiam Mia

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze...czemu ja nie jestem jakąś Twoją szwagierką, albo może zaginiona i odnalezioną po latach młodszą kuzynką ciotecznego brata męża Twojej siostry???
    ;)
    też chcę takie cudne prezenty dostawać buuuuu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D::D::D hehe, a może jesteś:) Mam nadzieję, że się kiedyś poznamy w realu i pogadamy, a kto wie czy się czegoś nie doszukamy :P:P:P

      Usuń
  8. Mam nadzieję, że szwagierka lubi zielony :D Torcik przepyszny - kartka też :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, obłędny kolor!!! kartka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeuroczy komplet :) Kolor jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...