15.10.2018

Vintage box with tag book

Hello dear friends, today I want to show you my vintage box with a small tag book. I have actually used scraps of papers of 13 arts vintage collections and some acetate to make it, so it was very easy to make it. I have added some texture with stencils and microbeads, but actually it's more paper than mixed media this time;) Hope you like it.

Witajcie kochani, dziś chciałabym Wam pokazać moje pudełko w stylu vintage wraz z małą książeczką tagową, mogącą służyć za mini album. Użyłam głównie ścinków papierów z rożnych kolekcji 13 arts oraz kawałków folii. Aby dodać nieco tekstury, wykorzystałam maski i mikrokulki, ale wyjątkowo jest tu mniej mediów, a więcej papieru. Ostatnio lubię pracę z papierem. Mam nadzieję, że i Wam podoba się moja praca;)








Products I used:
xoxo
Aida



2 komentarze:

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...