8.01.2018

Memories - mixed media layout with 13 arts

Hello and Happy New Year :) Hope it will a great creative year for everyone :)
 I have tons of fun with our newest products lately. Some you haven't seen yet, but they will be released very soon and  I already have a chance to play with them :D This page is created with Alice in Candyland collection, some watercolor background and new foils. I also came back to my cutting machine and punchers, so yo will see more different projects from me soon :)
But today I've just frozen one moment from my childhood.


Witajcie kochani,  życzę wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Ostatnio bawię się i tworzę głównie z naszych najnowszych produktów. Niektórych z nich jeszcze nie widzieliście, ale niedługo kolejna wielka premiera, a ja mam już szansę pobawić się  czymś zupełnie nowym:D Ten layout stworzyłam z kolekcji Alice in Candyland i nowych folii, a tło miało być mocno akwarelowe i takie chyba wyszło :) Po dłuższej przerwie wróciłam też do  wykrojników i dziurkaczy, więc wkrótce zobaczycie więcej nowych projektów.
A dziś zatrzymałam chwilę z mojego dzieciństwa:

Memories


For the layers I used mostly circles, some painted by myself flowers and foil. There is also a white thread to add some lightness.
Do zbudowania wielowarstwowej kompozycji użyłam głównie wyciętych kółek, kilku kwiatów namalowanych przeze mnie na papierze akwarelowym i folii. Pojawiła się też biała nitka by dodać nieco lekkości.





List of 13 materials:

Turquoise, Bordeaux
and some mix of colors 
New product to be released soon :)

4 komentarze:

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...