2.12.2017

Winter box and small canvas

Hello:) The weather outside is more and more cold, Christmas are just around the corner, so more of my projects now are shiny and Wintery.  Today I want to show you my winter box and a small canvas . For the box I used brand new collection Until Dawn, new star stencil, many adornments, tons of  glitters and SPLASH! glitter ink to make a nice winter scenery. 

Witajcie kochani za oknem  już coraz bardziej zimowo, Święta tuż tuż więc i prac w takim klimacie u mnie coraz więcej. Dziś chciałabym pokazać moje zimowe pudełko i małe płótno ze zdjęciem.
Pudełeczko okleiłam papierem z najnowszej kolekcji "Until Dawn", użyłam oczywiście nowej maski z gwiazdkami, a do tego mnóstwo dodatków stanowiących zimową scenkę oraz oczywiście brokatów i tuszów brokatowych SPLASH!







Jeśli macie ochotę wykonać podobne pudełeczko to zapraszam już za tydzień do Wrocławia, szczegółowe informacje znajdzie TUTAJ.  W weekend 9-10 grudnia zespół 13 arts ma dla Was bogatą ofertę warsztatową na świąteczne prezenty i dekoracje.

And here my tiny canvas - it's only 10x10 cm, but it's so cute (with the small me on the photo:P)
A to mój mały Świąteczny projekt na mini płótnie 10x10 cm (z młodsza wersją mnie;)





13 arts products I used:
The box:

Adornments:
Gałązki- branches

Canvas:

xoxo






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...