11.01.2015

Altered box
with Flying Unicorn January KOM

Today I would like to show how I altered the box which came with Flying Unicorn Kit of The Month. I used beautiful Riddersholm Design  Vintage Venture Papers, Prima flowers and resin fountain plus of course 13 arts mediums:) 

Dziś chciałabym pokazać Wam alterowaną szkatułkę na biżuterię, która była częścią styczniowego kitu Flying Unicorn. Szkatułkę okleiłam papierem, dodałam kwiaty i dodatki Prima oraz media 13 arts:)







More information about the kit you will find HERE


xoxo
Ayeeda

5 komentarzy:

  1. Przepiękne!
    Pozdrawiam serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. jedno słowo-bogactwo! bardzo mi się podoba zestawienie tych dwóch mgiełek w kicie, nie wiem co to za barwy,ale zaraz je wyszpieguję w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ayeeda your box is fantastic. I love the shabby chic look you achieved . Fabulous colors. Lovely flowers. Great detail adding the lace around the edges. You are so clever and skilled !
    Thank you for sharing this lovely project.
    Hugs from Monica.... Spain

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna szkatułka! Uwielbiam metamorfozy, które tylko Ty potrafisz tak wykonać! Moja szkatułka ciągle mi służy i cieszy oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...