1.05.2013

Scraps of Darkness - Guest Designer part 2.

Dzisiaj przybywam z kolejną odsłoną moich prac dla Scraps of  Darkness. Do wspaniałego zestawu dodałam tylko trochę mediów i stempli - tło zrobiłam za pomocą pasty modelującej z dodatkiem tuszy wodnych i mgiełek 13 arts. 

Today I want to show you another page for my GD spot at Scraps of  Darkness. To this awesome paper and embellishments I added some media and stamps. To create this background I used modeling paste, some water inks and 13 arts mists.


Details:




Mam nadzieję, że podobają Wam się moje prace z tym zestawem:) 
I hope you like my works with this kit so far:) 

Scraps of Darkness April 2013 scrapbook kit -

xoxo
Ayeeda

13 komentarzy:

  1. Cudownie potrafisz wkomponować zdjęcia w swoich pracach, nieustannie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca! Wszystko tak cudownie współgra ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna praca...jak zawsze u Ciebie :))

    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. This is gorgeous!! Love love love your background!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały efekt dały te wszystkie media! Przepiękny scrap!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają, podobają;) I to bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous page Aida!!! oh just awesome texture love it
    xo

    OdpowiedzUsuń
  8. I just love your creations...they leave me speechless!

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, jakie bogactwo mediowe. Efekt cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Napatrzeć się nie mogę :) Zachwycam się każdym szczegółem!

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw i cudne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...