23.07.2011

Album na wieczór panieński

Miałam wczoraj w końcu czas na scrapowanie:) Zrobiłam album dla pewnej przemiłej osóbki (w zasadzie dla jej przyjaciółki, która niedługo wychodzi za mąż). 

Miało być z pazurem, z mnóstwem miejsca na wpisy i zdjęcia (stąd zrobiłam kilka kieszonek na tagi lub zdjęcia). Ponieważ dziewczyny planują świetną zabawę z przebieraniem - w policjankę (główna bohaterka wieczoru) i więźniarki (pozostałe dziewczyny) -  stąd motyw policyjny w postaci oznaki (musiałam podkraść od syna z zestawu zabawkowego:)) klucz na łańcuchu i sam tytuł albumu:)

Strona tytułowa ozdobiona kartami wyciętymi z TEGO papieru ze stryszku, wspomniana nieco zalterowana odznaka, trochę pasmanterii TH potuszowanej distressami, piórka metalowe ćwieki i trochę mgiełki zrobionej z Perfect Pearls . Album to 2 twarde okładki i 30 stron w środku.

A teraz po tym przydługim wstępie fotki:)












Pozdrawiam!


5 komentarzy:

  1. O rany to dopiero 3 post, który widzę, a już jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac :)

    Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album! Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! Niesamowita pamiątka
    Uwielbiam Twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  4. No, Kochana wyszło rewelacyjnie!!!! Gdybym była panna na wydaniu chciałabym taki :) Szacuneczek!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...